Fick ett

samtal av Isaacs epilepsisköterska, och hon hade provsvaren redan idag.. Vi måste öka dosen till min lilla sockerbit, Känns skit jobbigt och trist att behöva ge honom medicin :(  ursh. Tänker på vissa föräldrar som måste ge sina/sitt barn medicin flera ggr dagligen, för att dom lever med ett sjukt barn, de kan ju inte vara kul, men ändå accepterar vi de, för vi slutar ju INTE Älska våra barn för att dom plötsligt har (lr är födda med) en sjukdom. Självklart älskar och värderar man barnet i FÖRSTA hand ! 
Jag å Simon och Isaac var ju och bytta handtaget idag, belv jätte glad när han körde fram vagnen till oss å förklarade vad som skett. Vart kanon nöjd! Det heter ju : "Den Som Väntar På Något Gott Väntar  Aldrig För Lääänge" har jag ju hört.. hihi
Sen handlade vi lite (kanske inte direkt intressant) efter det åkte vi hem.. Kanske inte heller intressant..
Just nu lyssnar jag på en jätte gammal skiva som har suttit i strion läääääääääääääääääääääääänge  Smurfhits 12 tror jag de är.  Skiver mer senare  kra på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback