Strålande Solsken...

huj huj, vad det smälde till och blev varmt, SÅ SKÖNT. Är fortfarande lika glad som förut, funderar på vad som har hänt med lilla mig, förut gick jag omkring i ett mörker, nu har det verkligen vänt, men en sak som gör mig ledsen är att Isaac inte tar sin medicin, det är fortfarande tvång, men inte lika länge som förut, vi har fått lite tips av hans EP- sköterska, att ta lite, så att Isaac inte hinner spotta ut, åh mycket riktigt funkar det,JAG är mycket BESTÄMD när det gäller hans medicin, Simon drar ut på det litegran, men tar sig an å får i honom den också. Han tycker ju självklart att det är jobbigt att tvinga å Isaac skriker å kömpar emot.. Vem tycker inte det är jobbigt?

Ja, nä.. nu fick jag slut på ord, så jag ska glutta lite på TV;n. 
Kanske skriver mera sen.. 


*Blink, Blink* 

Ciiiaaaaoooo


Kommentarer
Postat av: Tessan

Skönt att du mår bättre! :)

Det är ju bra att du börjar gå mot ljusare tider.

Hoppas ni får bukt med Isaacs medicin. Men han borde vara ganska van nu med den med tanke på att han har tagit den sen tre år tillbaka.

Hur går det på jobbfronten då? Har du hört nåt än om en tjänst på Rågsveds förskola?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback