Valborgsfirandet -Bra eller Anus?

ANUS!!!!!

Min bästa vän Marie ringer mig och frågar om jag vill följa med henne å hennes kille till Skansken för att fira Valborg där. JAAA varför inte, det kan ju vara jätte häftigt. :) 

Jag frågade min sambo om vi skulle följa med, svaret var att jag kunde åka själv. HALLÅ? SJÄLV? På VALBORG????

Men snälla är det några KAMELER hemma eller? Jag vill ju fira med min familj och mina 2 vänner, men nä det passara inte herrn. Så frågade jag igen å sa att det kostar 90kr.. Nä då MÅSTE vi tänka ekonomiskt. Kan inte vi unna oss någon ting någon gång??? Neee GLÖM DET! Visst jag kan tycka att 90kr är mycket, men vi GÖR ingenting IHOP. KUL LIV VA? Hade vi haft jobb, skulle han nog inte banga... Men snälla... Tänk på DIN son!!!! och MIG ngn gång!!!!
Han ville att jag skulle sluta tjata, men jag sa bara att jag skulle tycka det var kul.  
Men ja jag vet inte vad jag ska göra idag.. För jag vill ju inte vara utan min familj dessutom kan de vara kul för Isaac också. då tyckte han att jag skulle ta med mig honom. Ja men va FAN ska han göra helt ENSAM hemma på VALBORG? Nääääää.... blir bara så ledsen, när jag vill göra ngt så passar det inte. VI gör lixom ALDRIG ngt ihop. Är så jävla trött på detta nu! 
NU räcker det! Jag orkar inte mera!


Ciiiiaoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback