Mycket Jobb Framöver..

Jaaaaa och jag måste säga att jag är så otroligt NÖJD. Idag jobbade jag 7-15. Tog det lugnt på morgonen. På mammas våning *weeei* är nu ledig 2dagar..
Jobbar söndag: 7-16
Måndag: 8-15
Tisdag: 14-21
Onsdag: Ledig
Torsdag:Ledig
Fredag 7-15
Lördag: 7-16
Söndag: 7-16




Många 7 pass USCH.. MEn jag måste erkänna att jag är så stolt över mig själv. Eftersom jag sov dåligt under natten till idag. (Jobbade 13-21 igår) Började 7 i morse, Nu i skrivande stund ÄR jag inte ens TRÖTT... VA?? Måste vara pga kaffet jag drack på jobbet ??? Jag är inteens trött... Jag som alltid är trött....



Att få jobba (som jag har GNÄLLT&tjatat om) är det bästa som hänt just nu. Och att jag får arbetspass är helt otroligt. Att En arbetsgivare VILLE anställa mig... :) Jag är så glad och STOLT över mig själv, för allt jag åstakommit rätt mycket på jobbet.
Det går så himla bra. Jag gör mitt bästa hela tiden, visst jag har mina lata stunder... DÅ jag tyvärr tappat hjärnan inne hos ngn boende,
Nä skämt å sido..... :)


Idag gick de jätte bra ända fram till Lunch.. *HOST* Matvagnen kom inte för än 12:45 (KL 12:00 ÄR DET LUNCH)
De gjorde att vi som jobbade fick börja städa de boendes rum vi hade duschat.
Jag fixade lite Delikatess makor åt dom stackarna som satt och väntade på maten, jag gick in till matsalen och förklarade för dom att maten är MYCKET försenad.(FÖr att dom inte skulle gå/rulla i väg) Jag förstår dom också, dom e hungriga och vill ha mat. :(
Vänta i 45 minuter nääää fyyy..
J ringde till köket och frågade varför dom dröjer.... Svaret var: -"Dom är på väg!!"
J vart arg och sa -"Kan ni inte ringa då om ni blir försenade.. ?
-"mmmm"
La på luren.. Öhh??



Har Ringt till SÖS ang Isaac antal anfall/dag.. han har ju fan över 50 st nu. 
Det är inte Normalt anser jag.... :( Nu får dom F*n Ringa....
Huddinge gjorde ju inget åt saket..... :( Dålig Stil  från dom.

Nu ska jag fixa ännu mera kaffe.... :D

*OVER AND OUT*


Kommentarer
Postat av: Therese-snart mamma<3

Fan vad kul för dig att du har kommit på fötter igen! :) det måste kännas skit kul och bra att få jobba. Men hur mycket får du i timlön? Det spelar ju egentligen inge roll, men jag vart bara nyfiken ;) hihi..



Ha det bäst! Här har det inte kommit nån bebis än, den tycks vilja ligga kvar där inne där det är tryggt och varmt! Men jag ska minsann se till att den kommer ut snart, för nu vill vi ha bebis :)



KRAM

Postat av: Therese-snart mamma<3

Men det är ju jätte bra timlön, gumman :)

Det blir extra klirr i kassan med andra ord nästa månad!

Ja den här bebisen har verkligen bestämt sig för att stanna där inne! Jobbigt för oss som mer än gärna vill ha h*n ute nu! Är ganska less på den här magen nu och det känns ju dessto mer jobbigare ju längre jag får gå med den här magen i vädret! haha :D

Ja men säg vad du gissar på, jag tror att du gissar på en pojke för det är det nästan alla som gör! Skulle vara kul om det kom ut en flicka bara för att alla andra har gissat på en pojke ;)

Ja jag lovar dig gumman, jag kommer skicka ett sms när jag känner av att det är dags. När vi som sagt åker in till BB om det är så att jag klarar att skriva sms. För man lär ju ha jävligt ont och kanske inte så road av att skriva sms då ;) haha..

Men men, vi får se! Du lär ju i allafall få veta det.



Vad kul att Isaac ska börja på nytt dagis, det är ju nära och bra när ni ändå bor där i närheten!

Ha det så bra och jobba inte ihjäl dig bara!



Kram

2009-08-22 @ 18:30:55
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback