Julen:

Den var kanon!

Julafton:

vi går upp runt 9 tiden. Råååååååååååååkar sova länge (fy på mig)
fixar iordning oss...

Väntar på att christer ska ringa så vi ka möta honom i Högdalens C.
Han hade köpt en bussremsa till oss... Eftersom VI bara har 1 buddkort... och VI är 3 vuxna... HALLÅ 690*3 = 2287kr för oss VEM ska betala det??? Vår kära statsminister ELLER ????

Så Christer var snäll och köpte en remsa... :) Tack för det. Mamma jobbade till 16 på julen, Så vi kom före henne. Jag hade tänk fixa köttbullarna åt henne så ho slapp göra det när hon kommer hem trött och helt slut.. Men tyvärr tog min huvudvärk över.... Fick Migrän.. Värst av allt..... PÅ JULAFTON OCKSÅ!!!!!!
Vi åt massor med julmat..

Juldagen:

Pappa och Lena kom över och ät gott, öppnade julklappar.. Egentligen hade jag velat köpt något till dom, men jag vet inte vad dom vill ha... Och det Pappa vill ha Kan jag inte köpa den är för dyyyr... :(
Hade jag varit som Reindfeltd så hade jag kunnat köpa pappa en Prosche... :) Men tyvärr..:(

Tjohej.. Berättar vad jag fick i ett annat inlägg... pöss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback