Snacka om..

Bloggtorka här, HAHAHAHA
jag orkar inte skriva. Men nu sitter jag här. Ingen förändring. Isaac har VÄRRE anfall än valigt nu mera heter dom KRAMPER!!! som varar i ca 3 sek. När i helvete ska det vända ????
Jag börjar bli jä*ligt frustrerad på att vi inte får tillräklingt med stöd. Jag ber till GUD varje dag om att det ska bli bättre.

Jag vet inte om jag orkar kämpa. Jag vet att jag inte ska ge upp, men vad f*n... Vem skulle orka om man hade vår situation.. ?? Bli trampad på i ett ? Inte få ngn hjälp när man MEST behöver den... ? VEM ORKAR KÄMPA DÅ?

TILL NÅGOT KUL:
Mina ansökningar är färdigbehandlade iaf till komvux (jag är så förbannat smart)
Tänkte att jag skulle läsa distans.(eftersom min livssituation ser ut som den gör) Kan jag inte plugga i en riktig skola utan måste plugga hemifrån. Så nu ber vi....


Nu ska jag spela Farmen igen... Ha't bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Therese-Alicias mamma

Usch, gumman! Jag kan verkligen inte sätta mig in i eran situation. Men jag finns här ifall du behöver prata. Det är bara att ringa! Jag lider verkligen med er, kan inte förstå hur jobbigt och frustrerande det måste vara för er med Isaacs kramper varje dag! :(

Men jag finns i allafall här!

Men jag kan försöka uppmuntra dig till något annat istället. Vi kommer att skicka inbjudningskort till dig/er om Alicias dop :)

Hoppas du blev glad nu! Fast vi kommer inte skicka dom förens i januari. Men det är ju ändå inte så långt kvar tills dess! Det är ju snart ett nytt år :)



Hoppas ni mår bra annars? Vad ska ni fira jul nånstans? Hemma hos mamma eller pappa din?



puss och kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback