3 Års Kontroll

Jahap, nu e vi hemma. har varit ute i detta ruskväder som kallas för regn. :)
Blev inte alls blöt (nej nej, tro inte det) *ASG*

Isaac väger 15.1 Kg och
94cm lång.

Han har nu vägt 15 kg rätt länge, men han följer sin kurva iaf. :) De e ju positivt.

Nästa kontroll blir om ett år då han är 4a. :)

Pratade lite med barnmorskan om Isaacs medicinering och hur jobbig JUST den biten är. Då föreslog hon att
vi skulle få prata med en psykolog där, som kanske kan hjälpa oss att få bukt med medicinen. Så det känns bra. För jag vill INTE skaffa ngn kontakt familj till Isaac, För så ILLA är inte fallet. Han är ju den mest underbaraste ungen som finns (fast han e trotsig) Han är mitt allt, mitt liv! Jag vill inte bli av med honom på så sätt. Ska även göra klart för dom på SÖS att jag INTE vill ha ngn kontaktfamilj.

ÄNTLIGEN

Börjar det hända saker.....

Ska nu ta hand om min älskling!! Dax för lunch!
_kram på er_

Kommentarer
Postat av: Therese- mamma i augusti

Jo det är synd att vi måste sälja tyvärr!

Men det måste man göra om man har lite trångt.

Jo fast jag tror ändå inte ni hade haft råd om det är så att ni hade velat haft dom!

4000:- är mycket pengar för er!

Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback