Dagen Som Varit:

Rätt okej, vaknade till vid 7 tiden, eftersom jag skulle till min kurator idag, passade på att duscha äta fukost  i lugn och ro.
For i väg vid 9 efter att JAG gav Isaac hans medicin som fortfarande måste tvingas i. *trist*
Träffade mamma i Gullmars, vi skulle gå och kolla på en present till en liten kille. Dom ska ju på dop igen.

Nästa helg är det födelsedagskalas för Isaac eftersom han fyller 3 år. Ska bli jätte kul å få se vilka som kommer :)
Inbjudningskorten är skickade iaf... känns skönt,

Appropå ingenting. Jag hade tänkt ladda ner våra bästa år, men glöm DE. Den var inte uppladdad på deras sida.. *SNYFT* så jag får vänta till i kväll. :( :( Men det är rätt mysigt och kolla på kvällarna. UTAN REKL-AMAVBROTT!!!!!
Så jag får ta och vänta lite till.......

Nu har Isaac vaknat från vilan, så nu ska jag leka med honom lite.

Tjoooo Hej!!

FAN ALLTSÅ !!! VAD JAG SAKNAR DIG..... !!!!! Se till och Kom HIT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback