Flytta Isär ??

mmm Har funderat på hur jag vill ha mitt liv.. 
Snart 5 års förhållande. Förlovade i 3år den 25/5- 09.
Men om ja inte får kärlek av den jag är tillsammans med är det väl ingen ide att fortsätta eller hur?

Att visa kärlek kan väl inte vara så svårt? Eller?
Gen
om att: Städa, Diska, Skura, Tvätta, handla mat, Laga mat.. Är det att visa: "jag älskar dig?"
Inte för mig iaf. 

Vi har en underbar son tillsammans, som är så pass sjuk att ingen av oss orkar med medicineringen.. Trostig kan du fethaja att han är, men det är inget som kommer som en chock för mig, utan det visste jag redan från början innan jag blev gravid. 
 Men att inte få känna den kärlek jag behöver börjar jag nu undra hur jag ska göra. :(

Jag orkar inte leva såhär, jag tänker också på Isaac. Han mår ju inte bättre för att jag mår dåligt, utan han mår ju precis som jag. 
Jag vet bara inte vad jag ska göra. Står inför ett STORT beslut.  

Skriver mera sen, orkar inte nu.. pöss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback