Hysterisk Unge -- Vad Gör Man ?? Del 2

Isaac vaknar och vill ha vatten jag fixar vatten, då ställer han sig å gnäller å skriker å grinar... Tog bort locket ifrån flaskan, då passade de minsan...
Men nu har han lugnat ner sig tack och lov.

Middagen är avklarad :)

Isaac var lite gnällig vid middagen också. han är trött.. INTE så konstigt att han GNÄLLER. DE ända han äter är ju medicin, för mat vill han ju inte äta. :( Total vägrar, men vi får skylla oss lite själva, för att ha lurat i honom medicinen via maten..... :(

Nu står han framför TV:N och tittar på Bilar (Ovanligt)

Säger åt honom HELA TIDEN att inte "stå så nära TV:n, Tänk på dina ögon" Lyssnar han ?? Nej... Tjata hela tiden, men de visste jag också innan jag skaffade barn, Han är varldens underbaraste UNGE fast han trotsar.
Den utbildningen jag får via Marte-Meo ger mig stryka och kraft, han ger mig så mkt kärlek den ungen alltså.

*MAMMA ÄR SÅ LYCKLIG ATT JAG HAR DEJ*



Nu börjar min rygg krångla igen, sitter som en säck potatis, sjunker ner i fotöljen snart når väl dessa..... vad heter dom nu igen... skitsamma dom är väl sanrt nere i golvet så mkt som jag sitter här.. hahaha Nä skämt å sido...
Lyssnar just nu på Djurgårdens "GLUDPLATTAN".. Så jääääääääääääääääääääääävla BRA!!! Har verkligen saknat dessa låtar.... :) :)

Pöss å hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback