Jävla Värk!!!!!!!!!!!!!

Man ska ha då... Fick ont  i skallen precis, usch.
Skit jobbigt, mpste ha druckit för dåligt idag   

Tog iaf en Ipren, skulle ha behövt 2. haha

Idag är det onsdag :) mitt i veckan.. Snart fredag :) 
Längtar efter DIG så otroligt mkt jag har nu varit utan dej i 2 veckor, det känns må jag säga. FY.

Dagens Middag: Kyckling med Stripes.. mmmmm..

Orkar inte göra ngt avanserat.

Återkommer Hejsvejs så länge.. 
Pöss

Kopierade detta från min metroblogg, orkar inte skriva ngt... har så ont.. ska vila en stund...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vem är det du saknar? För jag vet ju att du inte menar Simon, eller?? :S

Postat av: Tessan

Jo men du skrickade så sent och jag låg och sov när jag måste ha fått smset! Sen glömde jag bort det. Det är inget man tänker på det första man gör när man slår upp ögonen! :)



2009-05-14 @ 16:58:36
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback