Oj Då

Här har jag visst glömt att uppdatera..

Igår fyllde min son 3 år.
  <3

 Men på lördag ska han firas, ska bli kul att så många kommer för att fira dej min lilla plutt.

Han slängde just en liten mini databank i skallen på mig,  AJ vad ont det gjorde!

Förstår inte varför han ska kasta på mig? Hur många gånger jag sagt åt honom att det är FEL, så lyssnar han inte på

mig, vilket är jätte tråkigt :( Jag vet inte hur jag ska ta mig ut ur denna onda cirkel, JAG FÖRSÖKER VERKLIGEN!

Samma sak med RUTINER, men dom fungerar SÄLLAN! Så jävla tråkigt, inget fungerar som jag vill :(

Att vara KONSEKVENT har jag inga problem

med alls. Önskade bara att det kunde vända ngn gång.. JAG VILL HA MAKTEN!!!

Vi hörs !

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback