Utmaning nummer 2

Hur många gånger har du varit kär?
Oj.. Ehh.. många, är speciellt kär just nu.

Favoritgodis
: CHOCKLAD 

Coolaste stad du har besökt:
 Min egen. Stockholm

Action eller Skräck?
Båda, speciellt i mörkret :)

Vill bli när du var liten:
Större.. *ASG* Nä jag minns inte :(

När fick du din första kyss:
13 år

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? 
Vill inte minnas men mest blyg

Vad är du beroende av?
Min son och mera choklad :)

Dagens roligaste händelse:
Bus med min son

Dagens tråkigaste händelse: 
Vädret

Dagens humör:
Otroligt Lycklig

Vilka tv-program följer du?
Våra Bästa År, Efterlyst, Diagnos: Okänd.. M.M
 
Vad gillar du mest med dig själv?
Mina ögon

Vad gillar du minst?
mmm Rumpan

Vad är det roligaste du vet?
Humor program

Har du något motto?
 Behandla Andra Så Som Du Själv Vill Bli Behandlad!

Hemlig hobby?

Hemlig vet jag inte, men jag gillar att sjunga.

Något vi inte vet om dig?
 Att jag längtar efter någon :)

Vad ångrar du? 
En Jobbig Sak... :(

Vad önskar du? 
Att bli sett av min partner :(

Vad klarar du inte dig utan? 
Min son, Choklad och en viktig person.

Vad gör du helst en vardag?
Söker jobb, lämnar och hämtar på dagis

Vad gör du helst en lördagskväll?
Kollar på TV, umgås med min familj :)

Vad har du mest av i din garderob?
Toppar och linnen :)

Drömjobb?
Barnskötare, fotograf eller Sjuksköterska  :)


Kopiera till era boggar radera mina sätt in era svar :)
Så kuuuul :D


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack! :)

Nej jag tycker inte det är läskigt och det kommer troligen inte kännas läskigt sen heller när jag väl ska föda! Visst kommer jag känna smärta och det kommer göra ont, men samtidigt vet man ju att smärtan försvinner och man vet samtidigt att smärtan är bara för stunden och att det kommer ut ett liv! <3

Då är det värt det :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback