Utmaning !!

1. Hur gammal är du om fem år? 
29

2. Vem var den sista du träffade
Mamma 

3. Hur lång är du?
 
167cm 

4. Vilken var den senaste film du sett?
 
The Eye

5. Vem ringde du senast?

Min mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 
Till Stefan (tjejkompis kille(?) ) Om hur vi skulle göra idag grilla eller inte

7. Vad är helgens planer?
  
Hade inte planerat något denna helg.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms
SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda

Skilda

10. När såg du senast din mamma?

10 Maj

11. Vilken ögonfärg har du?
 
Blåååååååååå


12. När vaknade du idag?
09.30

13. Har du gjort bort dig någon gång?
Ha ha ha ja typ :)

14. Vilken är din favoritplats?
 
I solstolen vid havet.

15. Vilken plats föredrar du minst?
 
I kön på Ica en Fredags kväll.

16. Var tror du att du gör dig om tio år? 
Då har jag öppnat eget.

17. Vad skrämde dig som barn?
Mörkret

18. Vilken musikstil lyssnar du på? 
Hip hop & R'N'B


19. Sommar eller vinter? 
Sommar helt klart..


20. Har du stationär eller bärbar dator

Båda, men den stationära är undanställd för tillfället, så just nu Bärbar :)


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Pyamas ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?

3 st. En sover jag på, en till min sambo och en till lillplutten om han får för sig att komma å lägga sig.

23. Hur många gånger har du flyttat?
 
Humm 5 gånger


24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
 
Barfota utan strumpor o skor.


25. Hur många sidvisningar har du idag?
137


26. Är du social?

Ja det är jag :)

27. Vilken är din favoritglass?
 
En kulglass med 3 st kulor i.


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
 
Oj, Dela med mig, köpa ett hus gärna med pool, M.M .

29. Tycker du om kinamat?
  
Det är inge fel på de. :)


30. Tycker du om kaffe?
Nja ibland, annars blir de toan hela dagen :(


31. Vad dricker du till frukost?

Mjölk, 

32. Sover du på någon särskild sida?

Nä, eller gör jag de? 

33. Är du blondin eller brunett? 
Mörkblond, men färgar mitt stup i ett, eftersom jag inte vet vad jag vill vara. ;)

34. Tycker du om att mysa? 
Ja med rätt person.

35. Är du en beroendemänniska?

Nja det var svårt.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja min kusin

37. Vill du ha barn eller har du redan?
 
Har ett bedårande barn, och vill ha en till.

38. Hur många språk kan du ? Ja, 3 st. Svenska( Modersmålet, Engelska, sen Arabiska)

39. Har du någonsin åkt ambulans? 
Ja ett par gånger, med min son då han fick kramp :(

40. Föredrar du poolen eller havet? Föredrar båda faktiskt.

41. Vad spenderar du helst pengar på? 
De jag vill ha :)

42. Äger du dyra smycken?  
Ja några stycken :)

43. Vad dricker du helst till maten en vardag ?
Iskallt Vatten.... :D

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? 
Lite Chips igår till filmen :)

45. Vem är den roligaste människan du känner? 
Humm. bra fråga nästa ?

46. Har du något  ärr på din kropp o varför ?  
Ja, på mitt pekfinger, då jag skar av halva fingertoppen :(

47. Vad har du för ringsignal i mobilen? 
Nour Al Ein med Amr Diab, en Egyptisk sångare :)

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? 
En rosa vit stickad klänning,


49. Flirtar du mycket?
 
Nä, 

50. Vart togs din profilbild?
Hemma i mitt V-rum

51. Kan du byta olja på bilen?  
Absolut det ska en kvinna kunna.

52. Fått fortkörningsböter? 
Aldrig o har inte tänkt att få.

53. Vilken var den senaste bok du läste? 
Eh.. Läser en massa sagor för min son :)

54. Läser du dagstidningen? 
Ja, när jag får tag i den :)

55. Prenumererar du på någon veckotidning
Nej, har inte råd med sånt.. :(

56. Vad spelar du i bilen? 
Har ingen bil ännu.. men funderar på att skaffa så småning om.. Då blir det The Voice :)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
The Voice

58. Är du nöjd med din kropp? 
Ja just nu är jag det..

59. Är du gift eller sambo?.
Sambo, får se om vi gifter oss....

60. Har du lätt för att ge komplimanger.?
Jo, men bara om det behövs. :)

61. De två roligaste vännerna att umgås med o varför? 
Sara, för att hon är min älskling, och helt uderbar att umgås med, vi kan prata om allt, och Marie för att hon är den hon är.


62. Har du hittat kärleken i ditt liv?
Svårt att säga, jag trodde kanske jag hade de.


63. Kopiera gärna detta o ta med till din blogg. Det har jag gjort o försökt svara så ärligt som möjligt o hoppas du gör det samma.Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback