Vilket Kalas!! <3 <3

Hujjjjjj.... Ja jag har inte orkat uppdatera min blogg, helgen har bestått av Barnkalas! Weeeeiii
Underbart,

Lördag:
Vi var upp till 15 personer, De var underbart fast Simons kusin var här, men som sagt han bettede sig inte som en kung i MIN lägenhet!! Så det var ju positivt iaf....  Vi bjöd på god mat bestående av grillad lamm med ris och sallad.  Efter maten vart det Tårta som vart en frukttårta. Den gick åt kan jag säga. wow.. Vart en liten bit kvar kan jag säga.



Presenterna:

Emma och Belle:
Blixten McQeen linne och shorts *Tack så jätte mkt* =D =D=D

Sara (Isaacs Gudmor) 1 Jätte söt nalle, som Isaac kan krama på nätterna :) *Tack älskling* =D =D =D =D

Mamma och Christer: Fordons boken med roliga ljud 2 pixet böcker. *Tack för dom* =D =D =D

Mormor och Min mamma: En säng som är på beställning. :) *Stort TACK* =D =D =D

Angie och Atef (Simons faster och hennes man) 1000kr *Tackar och bockar*..  =D =D
 
Sherif (Simons bror) En gummibåt och en hund (gosedjur alltså) *Tack så jätte mkt* =D =D =D

Elsa: En jätte söt tiger från WWS.. *Tack så jätte mkt*  =D =D =D =D

Steffe:  Ett Grattis Kort + en present på G. *Tackar för det* =D =D =D =D

De var lite presenter ifrån lördagen...
På Söndag kom Morfar och Lena över. Jag försökte verkligen vara trevlig, men efter allt kackel igår på arabiska blev man hur trött som helst.  Men jag hade trevligt iaf.
Men de hade varit kul om dom hade kommit i lördags. Nästa gång !! =D

Presenter:

Morfar och Lena (Cissi och Jessica är med på ett hörn också): 
1
 Vattenpistol, 
1 termos iform av musse pigg,med sugrör (AS COOOL) 
1
burk bubblor,
2 sagoböcker.

Tyvärr tog jag inget foto på tårtan. Så kan tyvärr inte lägga upp en bild, jag ångrar de nu.... Men vi filmade den och allt annat i stället....  =D

Tack alla som  närvarande på Isaacs kalas ! De var underbart!

Kram kram <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback