Härlig dag!!

Hejsan!!

Idag vaknade vi jätte sent (FY PÅ OSS) Efter någon timma for jag iväg till min älskade Bästa vän Sara <3 satt och prata om olika saker i säkert 3 timmar... Så interssant. Vi hade jätte mysigt.. <3 Tack älskade vän för att du förgyllar mitt liv med glädje <3

Isaac äter fortfarande dåligt... På ca 2 veckor: Ingenting.. För mig som mamma känns det hopplöst, vi har verkligen försökt med ALLT, nu har vi slut på ideer. Tvång är nästa den ända utgången.. MEN VEM TVINGAR I SITT BARN FÖDA/MAT???? Då är man ju inge lämplig som förälder. (TYCKER JAG) Alla tycker olika.Tång ska man inte använda i nått sammhang förutom medicin, om barnet är under 3år, för då förstår dom inte vad som är bäst för dem.

nog om det. Nu tänkte jag fixa lite middag...

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback