Skjukling!

Ja för en vecka sen fick Isaac Falsk Krupp :( och fick vara hemma ifrån dagis.
Igår fick han feber och ca 50 anfall på 15 min :S snurrigt ?? Kan ni fet haja att det var.. Till och med jag blev orolig... Det är säkert ngt på G.
Jag ska höra av mig till hans läkare och fråga henne om han ska vaccineras på ons.. ?
Eftersom han nu hade feber igår. Idag är han bara snorig. Det återstår och se... :(
Det är så trist att han ska behöva vara så sjuk jämnt.

JAG har inte valt detta liv. Jag önskade inte att få ett sjukt barn, så att möjligheterna försvårar det hela tex : JOBB!!!! Vi kan inte ens jobba!! En av oss kan jobba. Men inte båda. Detta liv hade jag verkligen inte SETT fram emot när jag skaffade barn. Men så är vårat liv just nu, Det suger. Det finns så mkt som jag skulle vilja göra som INTE går!
Skaffa ett jobb?? Nä. I detta SKIT sammhälle där våran "älskade" Reinfelt (skiter i om jag stavar fel på han efternamn !!) sitter som "kung" så kan vi som är arbetslösa se oss i månen om ett jobb ÄVEN OM DU KÄMPAR..  De skiter dom i.. Gå och städa rabber iställer för 52kr i timmen. Är det värt ?
De skulle jag göra för ca 250kr i tim. Men det har STATEN INTE RÅD MED! DET KOSTAR FÖR MYCKET PENGAR.....

Nu ska jag fixa mer här hemma. Skriver mera när jag orkar... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback