Jag Vet Inte Om Jag Orkar Mer!!!

Tja'ba tjena hallå !!! nu är det såhär va, att jag är så trött på vissa som inte kan vara nöjda med sina barn.... VARFÖR i HELVETE skaffa barn då ?? För att ha något att klaga på?
Herregud... Ni ska vara jävligt GLADA för att era barn är FRISKA! Tänk om ni hade haft mitt liv, hur hade det sätt ut då? Ännu mera gnäll om hur jobbigt det är... Jag gör såhär att jag verderar Isaac högst av ALLT, pga att han är mitt barn. Jag kämpar för honom för att han ska få det så bra som möjligt. Men ibland orkar man inte ens det för att det blir för mycket tryck, press från myndigheter som säger att VI ska göra de och de och de.... Lite tröttsamt att andra VET vad som är bra för MITT Barn.. Vad jag visste så är det BARA DU själv som vet! Ingen annan..

Åh jag har nu slutat göra som andra säger. Visst kan jag lyssna på olika råd, men jag behöver inte utföra dom om jag inte känner för det.

ska snart åka upp till jobbet och lämna in min ansökan till nya företaget. :)
Orkar inte skriva mera.

HA LITE MER EMPATI !!!

Det är en underbar gåva!

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback