Toppen

Ja jag mår bra idag, har fått prata med en barndomsvän (Emma: www.mammatilltwo.blogg.se) ikväll 2 timmar... 
Men det kan verkligen behövas när man inte pratar så ofta med varandra för man har egna liv att ta hand om.
Men det kändes otroligt bra tt prata med henne i telefon. Istället för sms eller msn. Vist det är kul de med, men det blir på ett annat sätt via telefon, då hör man rösten live lixom. :) Via sms och msn kan saker och ting misstolkas osv. Men vi kan skoja med varandra och även förstå.
Så det var jätte skönt att få prata med henne. 


Har även haft fin besök här idag. Först mamma Christer och mormor, sen kom pappa med en ny dator till mig. eftersom min laptop krachade  och min stationära gick skit seeeeeeeeeeeeegt. tog timmar innan den startade. Så min kära pappa togg med sig en liiiiiiiiten burk och gav till lilla mig  

*Jätteglad och nöjd*

Nu går det sketa fort... 

Skriver mera imorn orkar inte skriva nu.. Det snurrar.. Måste dricka lite vatten... uuuu..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback