4 April 2010

Hujeda mig vad tiden går fort.

Sitter här hemma hos mamma och för över lite bilder från nallen till lappen....
Hon behövde lite hjälp med det :) Jag jag ställer självklart upp... Eftersom jag kan datorer.. :D

Vi har haft jätte trevligt :D

Simon leker med Christer, de spelar WII spel .... Det spelet vill jag också ha... men tyvärr måste prioritera bort roliga saker pga ekonomin...

Men nu kanske det vänder, ni kanske vi har råd med ett WII spel, eftersom jag får mer bidrag från CSN + Simons lön.


Måste säga att jag är stolt över min son Isaac,
han var 2 år då han kunde ALLA bokstäver i alfabetet :D
Han var 3 då han kunde ränka upp till 10 på både svenska och arabiska :D
Snart fyller han 4 år. :D

Mamma är så stolt över dej
<3 jag är såååå stolt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback