Frustration På Riktigt Hög Nivå !!!

Alltså Vad i ---- har hänt? Isaac mår inte bra pga sina anfall. Ringde till ALB idag, men vad händer? Jag får en röst i örat som säger att Människan är på rymmen... (nää inte riktigt, men vad ska jag skriva..?) Hon var på föredrag någonstans i detta avlånga land, hon skulle återkomma kl 17:00 (fy sjutton) MEN HALLÅÅÅ?? Dem stänger kl 15.... *SUCK* Måndag-tordag har de öppettider som 13-15 och på fredagar 10-11... (???)


Isaacs läkare skulle ha ringt mig i måndags.. HALLÅÅÅÅÅ Det är torsdag idag snart fredag... Blir ju orolig, vill ju veta vad jag ska göra med Isaacs medicin... Höja/sänka? Nä detta räcker inte, jag ville ringa för att tala om att så här beter man sig inte.. Lovar att ringa men inte gör det,, spnt tolererar jag inte.... ! HAr man bestämt ett datum så ska HON ringa då!!!! *GAAAAAAH*


Förövrigt så kom min pappa förbi i dag med min dator som han omhädertog i lördags då jag hade "gnällt" lite om  att den var seeeg,, OJA då menar jag SEG! Kunde knappt trycka på några "appar" på skrivbordet.  stod helt still... Tog ca 3-4 timmar för datorn att starta upp sidan jag skulle ha. Tex: Spotify... Vi ska inte tala om internet... WOW... Men i alla fall.. Nu funkar datorn som tåget... (Förseningar då och då)
Tack snälla pappa! För att du tog dig tid och fixa den lilla burken... :) *Mkt glad*

Lite senare på kvällskvisten så hör vi hur det mullrar utanför då Simon öppnar balkongdörren för att gå ut och röka(JA HAN VET ATT DET ÄR SKADLIGT!!!!) Guuu vad mysigt tänkte jag med lite åska... Joooo Jag höll på skita på mig när Åskan slog ned här utanför, 2 ggr dessutom.. (Jag menar nu inte att jag häll på skita på mig 2ggr, utan att åskan slog ned 2ggr) Komplecerat det där lät...

Sen small det till så våra fönster skallrade..  Jisses... Isaac gnydde lite eftersom sändingen från parabolen blev trasslig. Jag förklarade för honom att det regnar och åskan går ute, därför är det störningar i sändningen,, då lugnade han ned sig lite för stunden.. Han är så duktig min lilla pojk..


Tack för mig..


Återkommer när jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback