God kväll !

jahapp, vad ska jag skriva  om ?? Jag och Isaac har varit ute i regnet, tog en prommenad sen började det regna. då gick vi till Högdalens Centrum och handlade lite tillbehör som behövdes hem, men självklart GLÖMMER jag det viktigaste. MJÖLK!!! Buuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuu !! men iaf. vi har haft det väldigt bra idag... 
 
Ska nog lägga mig sitter nästan och sover... Ville titta på en film via voddler, men skippar det, är för trött.... + snart kommer the MUPP hem, och DÅ SOVER jag som en stock.... För jag vill inte vara vakennär han ramlar in gemon dörren...

Hinner se denna film på TV1000Drama innan jag slocknar..




Godnatt ! Uppdaterar snart igen.



   kram på er.

Kommentarer
Postat av: jenny

Halloj bruden.

regnar vart har du vart ?? =)här har det inte regnat inte vad jag vet iallafall hehe nää men här i haninge har det iallafall inte regnat..

ja det är jobbigt när man glömmer saker som man skall handla ja vet hur det är det sägs att det har med huvudet att göra men ja vet inte:)

kramar

Postat av: Bengt G Quist

Bra Ingela vi får hjälpa varandra. Jag vill att Du funderar på nätverket och kommer till skott. Din placering kommer att bli så bra. Är lite grann i stress , men jag återkommer.

Just go for it Ingela.

2010-10-20 @ 09:00:08
URL: http://bengtgq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback