3 December 2010 !

Hallojjsan! Det har nu gått tre dagar på december månad.. =) tiden går så fort... Den 28:e åker vi till Egypten i 4 veckor, DET ska bli så skönt att få komma till värmen... =) Jag längtar tills vi står där på Arlanda. Säger hejdå till Vinterlandet.. (som f.ö. är väldigt vackert just nu, med vita träd)
 Jag är väldigt nervös inför resan med tanke på Isaac och hans sjukdom. Han är mkt bättre än förut, men rädslan  sitter ju i en ändå. Jag har pratat med läkarna om han kan flyga, och det ska inte vara några problem. Har beställt tullintyg så vi får transportera Isaac medicin till utlandet.. Ska ringa SSK på måndag ang vaccination innan utresan också.

Ja.. Eeeh nu tappade jag tråden här... =/

Simon slutar kl 14, vi får se om han orkar åka till Mediamarkt. Annars kanske vi åker imorn (efter Simon hjälpt pappas tjej att flytta) MÅSTE köpa 3 st filmer TWILIGHT SAGA 1-3  1+2 kostar 49kr och 3:an kostar 99.. FETING köp.. ! 158kr för alla 3... Det är ungefär det man får betala för 1 j--la DVD skiva! =)

Men iaf... Ja ni har jag tyvärr slut på ord. =(

Så jag uppdaterar när jag kommer på ngt mer att skriva.. =)

Tjooo hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback