Hmmmmm...


Idag som alla de andra flesta dagar har det varit sol. Vilket har varit jätte skönt... Nu vet jag dock inte vad jga ska göra... Kolla på film tror jag innan jag ska somna... Simon är på jobbet, Isaac sover...

Isaac fick en konstigt anfall nu på kvällen... (??) Han låg bara och stirrade... Han såg död ut om man säger så, fast med öppna ögon... Hans första anfall på över 2 veckor.

Jag råkade säga 2 saker häromdagen då pappa och Lena var över i Bandängen, i förvirringens stund sa jag till Lena att Isaac inte haft ett enda anfall sen jag skrev här sist... och till pappa sa jag att Isaac hade fått anfall..

Det jag menade var att jag skulle sagt samma till båda, vet inte varför jag ska 2 olika saker?? Måste varit sennesförvirrad just i det ögonblicket. För jag vill inte bli klassad som lögnare eller så..  Men de kanske inte tänkte mer på det..? Har glömt och fråga.. (Kanske jag borde göra??)


Men Isaac har i stort sett varit anfallsfri sen den 27/6 men han har haft högst 3st små droppanfall på en dag inte varje dag utan det kan gå ett par dagar innan anfallen kommer..
Vilket är MYCKET glädjande... Men tänker inte ha ngn stor fest bara för det, utan tar dagarna som de kommer. jag är mycket tacksam för att Isaac slipper både hjälp och ryggplatta...

När jag nu varit inlåst i denna bubbla av oro, rädlsa och stress, kan jag NU efter 3år SLAPPNA av och njuta av att vara MAMMA !!!


Våra Böner har tillmestadels besannats !!! Thank you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback