Jaha !!

Återigen missat att skriva. !! Det kan väl inte vara så svårt att skriva några tråkiga-rader-som-ändå-ingen-läser...
Men iallafall.. jag mår inte så bra just nu det är därför jag inte orkar sitta vid burken, även om jag har tid. Men nu kände jag att jga behövde min blogg...  Måste få skriva av mig lite.

Igår var jag med mormor ut till Länna för att titta lite i butiken Rusta... Jag hittade en tyflonkastrull för 169kr den var fin så den köpte jag, sen såg jag kastruller på ca 1-3 liter för 299kr och uppåt... MEN HALLÅÅÅÅ Vilka priiiiser lixom. Men tyflon är dyrt. (vi kommer behöva det till Isaacs nya kost) När vi sitter ute på en bänk, kommer en person gående emot oss, jag kände igen henne på en gång. Isaac gamla förskolefröken från Årstagården Anneli (jag vart överlycklig) Nu är känslan ännu starkare om att byta tillbaka.. 
   På bussen på väg hemåt, har jag Isaac i mitt knä eftersom rutan var så högt upp så Isaac såg inte bilarna när han satt på sätet. PLÖTSLIGT får jag PANIIIIIK, ser en liten spindel hänger i sin lilla tråd (UUUUUUUUU) åker fram och tillbaka över vagn"parkeringen" Jag är livrädd för spindlar, jag ville verkligen SKRIIIIKA på bussen. Men både mormor och Isaac förhindrade det, och jag berättade för mormor att jag gillar inte när spindlar hänger i taket och virar sig ned framför MIG. Förstå känslan alltså.... jag ville bara springa och gömma mig. Fyyyy vad läskigt det var...

Sen har jag undrat ett bra tag vad jag gör i denna sketna lägenhet ?? Funderar på att flytta hem till mormor ett tag, eftersom att jag är så trasig så orkar jag inte längre. Jag behöver KÄRLEK inte kränkningar och hela tiden höra: "DU GÖR FEL HELA TIDEN" Jag är värd något mycket bättre än detta !! Eftersom jag varken har jobb eller pengar så kan jag inte bara skaffa en ny lägenhet, och JAG VET att det är JAG som står på min nuvarande, men jag vill INTE vara kvar !!!


Nu är jag trött, sliten, och allt vad det innebär. Så nu säger jag TACK FÖR MIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback