MÅSTE FÅ

BERÄTTA........

Idag har Isaac varit utan hjälm HELA DAGEN !! Det käns UNDERBART ska jag be och få tala om. Han har inte heller haft ett enda anfall. ååå jag ör så lycklig.. Är det änligen så att våra böner har besannats ? Då är det ju ett mirakel  isåfall... WOW jag är helt målös. Men vågar inte ta ut all "seger" i förskott man vet ju inte "om" de ska komma tillbaka eller inte. Men just för stunden är det så underbart att han mår bra och inte haft ett enda anfall, och sluppit hjälm. åååååå jag finner inga ord, hur glad jag egentligen är.


Lena: Tack för att du läser min blogg... <3 <3 Vi får ta och ses snart... =O))


Det var allt för stunden... Återkommer när jag kommer på ngt mer roligt att skriva....
Ta hand om er !! Kramisar så länge....

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej gumman!

Viste inte att du hade en blogg dags att hålla sig lite uppdaterad så ja tittar in igen och lämna lite fotspår:)



shit va roligt ja håller tummarna för att det fortsätter så här bra . måste ta och ses snart saknar er puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback