SOMMAR !!

Äntligen!! Nu är värmen här. Jag lever änligen!

Undra vad man ska hitta på imorn?? Simon jobbar natt, så jag måste ut så han får sova.. (LÄSES MED MJUK RÖST!!)
  För har man jobbat natt ska man ju få sova ut, så man kan jobba natt igen, blir lite jobbigt annars... Och jag har förståelse för det. Det är därför jag går ut med Isaac så han inte blir störd under sin sömn. 
 Men iallafall, jag skulle vilja åka till Rusta och Ö&B men en butik i taget lixom, imorn är min mormor upptagen på EM, och mamma jobbar. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till imorn? Kanske tar en tripp ned till Farsta. Eller om jag åker ngn annan stans får se....


Isaac fick en polisbil av pappa. Isaac blev överlycklig. =O)) Mamma är ledig på ons, så FAN ska vi se till och SES !!!! Eftersom vi inte träffades i helgen (en blixtvisit i Liljeholmen i sönd.) 

Nu vill jag fram med GRILLEN (Den vi inte har) och grilla.. =O) äh....

OVER AND OUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback