Rubrik?


Åh varför ska de vara så svåra att komma på. Rubriker ska ju binda innehållet i texten..

Men idag är jag skit seg.. Isaac ligger och vilar, vilket är jätte skönt, jag har ingenting att göra. vilket suuuuger... Jag kan nog erkänna att jag blir avudsjuk på dem som KAN arbeta! Eftersom jag har det liv jag har, så KAN jag inte jobba. Nu när Isaac har börjat få små kramper = frånvaroattack med ryck så har jag blivti rekomenderad att ge Isaac Stesolid... (Diazepam = Krampnedsättande) Det ända jag drömmer om är att Isaac ska bli bra. Så jag slipper medicinera honom 3ggr/dag, slipper ha honom hemma 3 v i streck då han egentligen ska vara på dagis som andra vanliga normala barn.

Jag ska börja jobba hemifrån. Det verkar vara det enda sättet för mig att dra in pengar.  Visseligen vill jag komma ut och träffa människor, men eftersom det inte är möjligt just nu då Isaac förhindrar det för mig.
Låter lite som att jag skyller på honom för att jag inte kan få ett jobb, men så är det inte. Det är såhär mitt liv ser ut. jag har inte valt detta liv, när jag väntade barn, så ville jag ha ett FRISKT... Men i veckan ska jag ringa till läkaren som gjorde genetiskt test på mig och Simon. MÅSTE få veta provsvaret, går omkring och är suuuuper nervös och har paniiiiiik.... Jobbigt. men ialf,

Nu är jag jätte trött... KAFFE?? Nääää

Tack hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback