Ledsen

Ja idag känner jag mig ledsen, för vad? Ingenaning. bara har den känslan.. Det är vackert väder men vad hjälper det? Jag är ledsen...

  Men Jag kan glädjas åt en sak, jag ska snart gå och hämta min lilla plutt.. + att jag måste skaffa HEROES !!
Neeeej  vad klockan springer i väg för mig, nu måste jag rusa till förkolan...

Skirver kanske mer senare, då jag e på bättre humör? Om jag kan vill säga. Simons bror är ju ledig idag eftersom det är tidag! UUUUUUUUUUUH!!!! Disken står fortfarande kvar.. *SUCK*

      HJÄLPA TILL VAD ÄR DET??? Men att gnälla på mig går JÄVLIGT BRA! SRICK OCH BRINN!! 


                                                                   -OVER AND OUT-


Kommentarer
Postat av: Jillan

Här får Du varma styrkekramar av mig! <3 .... Jag hoppas att Du känner Dig något gladare senare vännen, det är så svårt att vara människa! Va f....n ska vi göra! Själv bröt jag ihop förut! Så vet Du, vi kan vara ledsna ihop! Men jag önskar att Du får känna Dig gladare nuuu! <3 <3 <3

2010-05-04 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback