Dagens händelser:

Idag har mamma och jag varit i Skärholmen C. Och jag tackar min kära vän Emma (www.mammatilltwo.blogg.se) som tipsade mig om ballerinaskorna som kan inköpas på NewYorker =O)


Träffade sedan Sara, vi alla tre vandrade omkring på Ö&B mamma och jag skildes efter allt spenderande på Ö&B... 
   När Sara och jag skulle gå mot parkeringen hade hon tappat bort sin bil, vi vandrade rund där säker 30-40 min innan det klickar för henne att vi möjligtvis är på fel våningsplan. (förstår att det var hemskt för henne)
  Sen började hon prata om rulltrappor, jag ställer henne frågan:
-"Åkte du upp eller ned?"
-"De minns jag inte" säger hon..
-"Humm, vi provar med att åka nedåt så får vi se... " säger jag.
  Sen upptäcker jag att det finns samma skyltar på våningen under som ovan. jag säger till Sara:
-"Men TITTA! Det är ju samma skyltar där nere som här uppe, Då måste bilen stå där"
   och hon började känna igen sig... då fick jag en känsla om att detta var helt rätt. jag går en bit, och vad står mitt framför mina ögon om inte hennes bil... Det var en enorm lättnad för henne. och jag förstår henne fullt ut. Skulle också känna så om jag var helt lost... <3 Men jag hade en underbar dag ändå. =o)) 


Här kommer lite bilder på vad vi köpte mamma och jag!



Bilder:


Ballerinaskor 99kr på New Yorker Tack Emma för tipset.



Mamma köpte även jätte fin fina kläder till Isaac:


Ett par jätte snygga ljusblåa jeans i stl 116 nu har han ngt att växa ialf
=O)) Tack kära mamma <3


Här är skjortan <3 tack ännu en gång kära mor.. <3


Kommer även lägga upp bílder på Isaacs presenter han fick i sändags...
Men jag har haft en relativt bra dag.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback