Isaac 4år + Kalas!

Vi börjar med en ursäkt för att jag inte har skrivit här på ett tag... Men så är det när man har fullt upp dagarna ända, med att ta hand om sjuke Isaac + plugget... Det är inte lätt men jag SKA klara det!

Så den 20/5 fyllde Isaac 4 år alltså, och som vanligt var jag på väg till förskolan med honom..
När jag kommer dit, säger ena fröken att Isaacs resurs inte e där. (?????) Har jag missat ngt tänkte jag och rykte med ena ögonbrynet och såg förundrande ut. Förövrigt var persoalen underbemandade så de kunde inte ta emot Isaac, de vågade inte riktigt..

EEEEEEHHHH??? VARFÖR HAR HAN DÅ DAGISPLATS FÖR???

Jisses vad arg jag blev inombords. (men då fick jag ju tillfälle att fira hans födelsedag själv med hans mormor)
   Vi tog en trip ned till Farsta. där jag hittade ett par Blixten Mcqueen "foppa" tofflor de köpte jag på en gång, även fast Isaac inte ville ha dem, FÖR jag vet att den dagen kommer att komma då han ser ngt annat barn ha dessa tofflor... Men nu vill han ha dem jämt! *kuligt* 
    Min mamma tyckte inte att Isaac så någe bra ut, han såg lite vilsen ut. dvs väck. Jag höll med och hoppades på att slippa åka in till hotellet... =O(( Senare kom Sara till Farsta, då åkte mamma hem. Isaac sover, men vaknar. Isaac gnider sig i ögonen och ser rätt mossig ut, solen steker...  
    Vi kramades hej då, och så fortsatte jag och Sara vidare in i Centrum medans mamma åkte hem. Jag hade tänkt köpa en liten bakelse till Isaac eftersom han ändå fyllde år. Sara och jag kollar runt lite, jag vill ha en ny BH eftersom mina är så trasiga eller för små, mina bröst har vuxit sen jag fick Isaac. =O))
Strunt samma... Sara gick in på ONOFF för att köpa hötlurar, då sätter Isaac igång och krampar. Först kände jag skräken i hjärtat
(NEJ INTE PÅ HANS FÖDELSDAG) 
 
 Sen åkte vi åt varsit håll efter det. Jag vågade inte vara kvar längre i centrum. När vi var hemma gick det bara bra... Men han mådde verkligen inge bra... =O( Mammas hjärta Usch vad jobbigt detta är.
Kvällen kändes sisådär, jag var mest orolig, för att jag skulle få åka in. Så natten till fredagen sov jag endast 2 timmar, 7-9 på morgonen. Isaac vaknade kl 4 och var stekhet, då menar jag HET! Tyvärr kunde jag ingen termometer =O(( Den gamla är det vatten skador i. så jag öppnade sovrumns fönstret och gav honom en dos Alvedon. Men lite sömn fick jag.

På fredagen mådde Isaac mycket bättre, så vi tog en tripp till Farsta igen och mötte min mormor där, hon ville köpa en febertermometer, eftersom Isaac är i stort behov av en sån.

Lördag var jag på dop. En barndoms vän Tessan döpte sin dotter Alicia Det var jätte trevligt, och åt massa gott gott..

Idag hade vi kalas för Isaac, Vilket lyckat kalas. Vad många vi blev och vad kul vi hade...
Mamma och Christer, Pappa och Lena, Emma och Therese med barn kom hit även Johanna med barn, Elsa, kattis, Sara, 2st vänner till som är lite hemliga. =O))  <3

Presenterna:
 
Morfar och Lena: 
  En flygande apa (i form av slangbella)
2 bollar i gele form som var jätte roliga tills de gick sönder =O(( + ett bar skitsnygga shorts (BILD kommer)


Mormor och Christer:
Ett sett med färg, så nu kan vi måla med figurer.

Kattis:
En boll med Blixten Mcqueen, Vattenpistolen

Elsa:
En vattenpistol + en mjukis hund

2 hemliga vännerna:
En leksaks lastbil

Johanna:
Blixten Mcqueen mugg, och t-shirt,

Tack alla ni som var här.. Det var underbart.

Tyckte lite synd om Tessan, som fick gå ut i regnet för å lämna nycklarna till sin sambo.. =O(( Stackars lilla gumman...



Kommentarer
Postat av: Lena

Nähä du.. han fick ingen vattenpistol av oss han fick den flygande apan..:)

2010-05-23 @ 20:49:59
Postat av: Therese-mamma till Alicia

Tack själv för att vi fick komma :)

Det var jätte trevligt, förlåt om jag inte åt tårtan! Jag smakade i allafall, var bara inte sugen på tårta. Har lite svårt för tårta. Men kalaset var jätte fint!

Haha, ja jo visst blev jag blöt om inte genomblöt! Känns som om jag hade klivit ur duschen då! Men det gick bra, blev torr rätt så snabbt ändå. :)



Puss och Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback