OOoooops !!

Det var ett tag sedan jag skrev här.. Men jag har mkt att göra. Plugg + Sjukt barn osv. Ja ni är säkert JÄTTE trötta på min historia nu!

Men men

Vilket vackert väder vi haft ! WOW säger jag bara.

Isaac blev sjuk, och fick åka in på sjukhuset..... 

    Igår gick jag till Hökarängen (fick en knäpp bara) så skickade jag et SMS till Lena (pappas tjej) och skrev "Vink, Vink Titta ut"

Både Jessica och Lena satt på balkongen, synd att de skulle i väg. Men det var ändå skönt att få komma hemifrån...

Imorn ska Isaac till dagis. Nu är han tillräkligt bra, nu orkar jag lixom inte ha honom hemma. Jag måste få plugga lite. De har inte blivit så mkt plugg nu när jag haft Isaac hemma Imorn ska jag träffa min kurator och prata lite skiit.. =O))

Sen ska jag dra till Skärholmen måste till 3 Butiken ska DOA en mobil, eftersom det är fel på denna också som vi DOA:DE i helgen... =O(( Fattar inte varför det ska hålla på och krångla såhär?

Ha det gött...

                                                          -OVER AND OUT-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback