Ojdå!

Men jisses, vad dålig jag är på att uppdatera i min blogg. Men egentligen varför ska jag det när ingen läser denna...

Men jag har mycket att göra i mitt lilla liv. Isaac tar väldigt mkt tid, han är ett heltidsjobb.

Förskolan vågar inte ta emot honom pga dom ser anfall (???) Vilka då om jag får säga.. ?
Han har varit fri  sedan den 27/6.. =)

Mkt glad för det, men det har ju blivit effekter av det...
Han har ju fått ett handikapp istället. Vilket gör att jag måste ha vagn, För han blir vädligt trött fort.
Men jag deppar inte för det att min son är s.k hadikappad. Han är lika underbar för det som alla andra barn.

Ja vad mer.. ?
Nä kommer inte på ngt alls som jag vill dela med mig justn nu...

Take care..

// Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback